Papara, Beşiktaş Futbol A Takımı’nın teknik direktör ve kol sponsoru oldu
120 yıllık geçmişiyle Avrupa’nın en köklü kulüplerinden Beşiktaş JK ve Türkiye’nin önde gelen finansal teknoloji şirketlerinden Papara, Beşiktaş JK Futbol A Takımı sponsorluğunun kapsamını genişletti. Geçen sezon takımın teknik direktör sponsoru olan Papara, yeni sezonda anlaşma kapsamına kol sponsorluğunu da eklemişti. Yeni sponsorluk anlaşmasının açıklandığı ve takımın yeni sezon formasının tanıtıldığı basın toplantısında Papara’nın Beşiktaş taraftarlarına özel BJK Kart çıkaracağı da paylaşıldı.
Beşiktaş JK ve 16 milyondan fazla kullanıcıya hızlı, kolay, uygun fiyatlı ve keyifli finansal hizmetler sunan finansal teknoloji şirketi Papara, Football A Team sponsorluğunun kapsamını genişletti. Geçen yıl Beşiktaş JK Futbol A Takımı’nın baş sponsoru olan Papara, 2023-2024 sezonundan itibaren 3 yıl süreyle Beşiktaş Futbol A Takımı’nın baş ve kol sponsoru oldu. Beşiktaş JK Futbol A Takımı, Beşiktaş Jimnastik Kulübü Başkanı Ahmet Parıltı Çebi ve Beşiktaş Jimnastik Kulübü Başkanı Ahmet Parıltı Çebi’nin katılımıyla gerçekleştirilen basın toplantısında açıklanan sponsorluk kapsamında yeni dönemde hem çoraplarında hem de kollarında Papara logosunu taşıyacak. Papara CEO’su Emre Kenci ve Beşiktaş JK’nın yeni formalarının tanıtıldığı yer.
Beşiktaş taraftarına BJK Kart müjdesi
Papara Kart, Metal Kart, Ses Kartı, Joker Kart ve Batman Kart gibi farklı fiziksel kart çalışmalarını milyonlarca bireysel kullanıcıya sunan Papara, Beşiktaş JK sponsorluğu kapsamında takım taraftarlarına özel BJK Kart çıkaracağını da duyurdu. Beşiktaş Stadyumu’nda düzenlenen basın toplantısında Beşiktaş JK Futbol A Takımı’nın yeni formalarının yanı sıra BJK Kart tasarımı tanıtıldı. BJK Card’ın Papara’nın tüm kart kullanıcılarına sunduğu özelliklere sahip olmasının yanı sıra taraftarlara özel ayrıcalıklar sunacağı belirtildi.
BJK Kart sahipleri, Kartal Yuvası mağazalarında Papara’nın harcadıkça anında para kazandıran Cashback programından yararlanma fırsatının yanı sıra; İmzalı forma ve bilet çekilişlerine katılma, deneyim odaklı etkinliklere katılma şansı yakalayacağı belirtildi. BJK Card’ın önümüzdeki aylarda kullanıma sunulacağı kaydedildi.
“Beşiktaş, Papara’yı, Papara da Beşiktaş’ı sahiplendi”
Beşiktaş Başkan Ahmet Işık Çebi Beşiktaş JK olarak sponsorluk anlaşmalarını hem marka değerleri hem de toplum kültürü göz önünde bulundurarak; Kültürel uyuma dikkat ederek profesyonel bir yaklaşımla yürüttüklerini belirten Papara, “Papara ile geçen yıl kons sponsorluğunda başlayan dostluğumuz bir yıl gibi kısa bir sürede önemli mesafe kat etti. Beşiktaş JK Yönetim Kurulu olarak göreve geldiğimiz günden itibaren “özkaynak ve altyapı odaklı yeni spor ekonomisi” stratejimiz ana odak noktalarımızdan biri olmuştur. Bu odak, tüm sponsorluk stratejimizi belirler. Bu doğrultuda Beşiktaş, Papara’yı, Papara da Beşiktaş’ı sahiplendi. Beşiktaş JK olarak bu bağın ortak maliyetlere dayandığına inanıyoruz. Yeni dönem formalarımızı tanıttığımız bu toplantıda taraftarımızın cüzdanlarında gururla taşıyacağı BJK Card ile sponsorluk anlaşmamızı duyurduğumuz ilk andan itibaren Beşiktaş taraftarının yoğun talep ettiği bir projeyi hayata geçirmiş olacağız. Geçtiğimiz dönem sponsorluklar ve dolayısıyla Beşiktaş JK’ya getirileri açısından verimli bir yıl oldu. Amaç hep çoğaltarak büyümek… Papara bunun en güzel örneği… Geçen sene sponsor olduklarında “Büyütün” dedim… Biz onlara üretken olduk, onlar bize geri döndüler. artı iki ile… Tüm dostlarıma ve yöneticilerime ayrı ayrı teşekkür ederim. Taraftarlarımızın da Papara sponsorluğunda değerli katkılar sağladığını biliyorum. Aile olmak böyle bir şey ve Beşiktaş JK ülkemizin en büyük ailelerinden biri. Papara markasının büyük Beşiktaş ailesindeki varlığının önümüzdeki dönemde de güçlenerek devam etmesini diliyorum.”
“İşbirliğimizi sponsorluğun ötesinde görüyoruz”
Sponsorluk anlaşmasına ilişkin değerlendirmelerini paylaşan Papara CEO’su Emre Kenci, “Geçen yıl Beşiktaş JK sponsorluğumuzu açıklayarak Türkiye’nin en köklü spor kulüplerinden biri olan Beşiktaş JK’nın teknik direktör sponsoru olduk. Beşiktaş, kulüp Papara ve Beşiktaş JK’nın kazanan olmanın, cüret, azim, sevgi, saygı gibi paha biçilmez noktaları etrafında birleştiğine inanıyoruz.Beşiktaş JK ile bağımızı sponsorluğun ötesinde, bu ortak bedeller etrafında şekillenen bir yol arkadaşlığı olarak görüyoruz. Beşiktaş JK’nın yeni dönemde hem çoraplarında hem kollarında Papara logosu ile yeni başarılara imza atmasını diliyor, işbirliğimizin tüm taraflara ve Türk sporuna hayırlı olmasını diliyorum.”
Beşiktaş JK Genel Sekreteri, Sponsorluk ve Pazarlama, İnsan Kaynakları ve İdari İşlerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyesi Mehtap Mutluşan Ferah, sponsorları ile kurdukları gönül bağının ve mesleki artı değerin her geçen gün daha da güçlendiğini vurgulayarak; “Uzun zamandır amatör şubelerimiz dahil isim sponsorsuz şubemiz kalmadı. Geldiğimiz bu seviye ile ezeli rakiplerimize karşı bir çıta oluşturduğumuzu da belirtmeliyim. Bu işbirliğinde sevindirici bir gelişme de taç sponsorluğumuza “kol” sponsorluğunun eklenmesi; Taraftarlarımıza birçok avantaj sağlayacak olan BJK Kart’tır. Beşiktaş aşkı bir başkadır. Bu kart ile büyük taraftarlarımız aynı zamanda çok sevdikleri kulübümüze destek olmak için yeni bir kanala sahip olacaklar. BJK’yı gönülden destekleyen Papara başta olmak üzere tüm sponsorlarımıza camiamız adına sizlerin huzurunda teşekkür ediyorum.”
“Sponsor değil, Papara”
“Banka Değil Papara” sloganıyla faaliyet gösteren Papara, geçtiğimiz aylarda Beşiktaş JK sponsorluğunda bir reklam kampanyası başlatmıştı. Papara ve Beşiktaş JK’nin ortak değerlerine vurgu yapılan, Beşiktaş JK’nin değerlerine ve Beşiktaş camiası için önemli anlara ve kişilere göndermelerle örülen 360 derece reklam kampanyası, filmler, dış mekan çalışmaları, kartal pençeli bir Instagram filtresi. Beşiktaş semtinde çekilen ve 15 milyondan fazla izlenen kampanya filmi, “Sponsor değil Papara” mesajıyla sona erdi. Kampanya ayrıca BoomSonar ve Marketing Türkiye tarafından düzenlenen Brandverse Awards’da Halkla İlişkiler ana bölümünde Sponsorluk Çalışmaları kategorisinde altın, Kurumsal İmaj ve Prestij Yönetimi kategorisinde gümüş ödüle layık görüldü.
Kaynak: (BYZHA) Beyaz Haber Ajansı